sobota, 4 maja 2013

Wtorkowy spacer- outfit

 Ale mam zaległości blogowe! Majówka upłynęła mi miło i leniwie, ale także zadabałam trochę o siebie ;). Przez to nie miałam zbyt wiele czasu na komputer, za to starałam się robić dla was jak najwięcje zdjęć! Postaram się jak najszybciej wszystko nadrobić, dziś a najpóźniej jutro.
  Tematem tego posta jest strój z wtorku. Ale moze po kolei ;)
 Zauważyłam ostatnio, że jak zapowiada się dłuższe wolne od szkoły (wakacje, majówka), to zwykle najfajniejszy nie jest nawet dzień pierwszy tej okazji, lecz to popołudnie kiedy się ona zaczyna. I tak było też kolejny raz, czyli we wtorek. Wybrałam się z przyjaciółką na specer, trochę nam odwalało, pogadałyśmy, pośmiałyśmy się, a ja czułam się naprawdę sobą! Było to naprawdę coś wspaniałego i nie mogę się doczekać powtórki ;) Mam dla was zdjęcia outfitu, może nie są najpiękniejsze, ale K. dopiero wprawia się w rolę fotografa ;)


bluzka- Pepco
jegginsy- Atmosphere/ sh
kurtka- ?
buty- Ray <3
torebka- Karoliny ;)
 
Wybaczcie, ale reszta zdjęć nieza bardzo nadaje się do publikacji na blogu, no ale jak to mówią- praktyka czyni mistrza, a bedziemy pewnie jeszcze praktykować ;)).
Tymczasem słucham X factora, jem mandarynki i lecę ogarniać natępną notkę. Baju <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)