piątek, 10 maja 2013

Relacja z Warszawy- Telewizja

Ależ ten tydzień wymagający! Działo się bardzo dużo, najważniejsze wydarzenie to chyba wycieczka. Na blogu mam tyle roboty, że nie wiem od czego zacząć, zdjeć mi się strasznie namnożyło, mętlik w głowie, ... Z ważniejszych informacji- wycieczka do Warszawy. Odbyła się w środę, trwała 20 godzin (;D). Byliśmy w Muzeum PW, Telewizji i na spektaklu Metro. Ponieważ była to moja pierwsza wizyta w teatrze, to spektakl bardzo mi się podobał, przede wszystkim podobał mi się taniec, a więc wszystkie takie sceny odnotowałam w pamięci. Także wycieczka minęła bardzo dobrze, pomimo tego, że była taka krótka.
 Teraz zapraszam na małą fotorelację, jednak z góry przepraszam za jakość zdjeć, ponieważ są wykonywane moim telefonem. Póki co to tylko zdjęcia z TV, czekam na zdjęcia z aparatów Karolin, które mam nadzieję dostać jutro lub najpóźniej w pon, także wtedy też podzielę się nimi z wami ;).









A ostatnie foto jest mi bardzo miłe, bo coś mi się dobrego szykuje, już w pon. wtorek!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)