niedziela, 5 maja 2013

Kwietniowy mix

 Hej ;)
Dziś dodaję tutaj taki mix zdjęć telefonowych z kwietnia, mam nadzieję że się spodobają. Za bardzo nie wiem o czym pisać, więc chyba bardziej jakiejś bardziej składnej notki dziś nie dodam. Postaram się dodać w tygodniu post z zakupami z Olsztyna, prawdopodobnie już dziś się za niego zabiorę.
Jeśli chodzi o mix zdjęć to wzorowałam się na popularnym ostanio instagramie, na którym jednak nie chce mi się zakładać konta. Mam nadzieję, że takie mixy wam wystarczą, tmy bardziej, że coraz mocniej się do nich przykładam. W tym miesiącu całkiem sporo zdjęć wpało, cykałąm jak najwięcej się dało i wyszło takie coś, mi bardzo odpowiada, tym bardziej że to dla mnie świetna zabawa. Mam nadzieję, że będzie się wam podobało ♥.
Tydzień znowu zapowiada się lajtowo- pon i wtorek do skzoły, środa wycieczka, czwartek wolne, piątek chyba szkoła. Pozdrawiam i życzę miłego dnia, dajcie znać co tam u was i co myślicie o zdjęciach ;)





1. pierwszy zrobiony przeze mnie koktajl + blog ;), 2. zakupy w Chińczyku, 3. mój aparat, 4. chorowanie- serial "Touch" i mała przekąska, 5. improwizacja na głowie ;), 6. popołudniowi goście, 7. nowy plan :/, 8.  taka tam spirala ♥, 9. spacer z Moniką i Rzepą, 10. czwartkowy ubiór, 11. sukienka galaxy, Olsztyn , 12. z cyklu co jem czyli własnoroęcznie przygotowana sałatka, 13, 14, 15- Olsztyn ♥, 16. zakupy

Tydzień znowu zapowiada się lajtowo- pon i wtorek do skzoły, środa wycieczka, czwartek wolne, piątek chyba szkoła. Pozdrawiam i życzę miłego dnia, dajcie znać co tam u was i co myślicie o zdjęciach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)