sobota, 25 maja 2013

Last week

 
Jak wiadać na zdjęciu temperatury zachwycały, byłoo pięknie, ślicznie, gorąco i cudownie. Niestety, od jakichś 3 dni pogoda jest paskudna, szaro buro i pada, a jak nie pada to mży. Trochę to odbiera energię i chęć na robienie czegokolwiek, ale nic na to nie poradzimy. W takie dni właśnie doceniam całą tą słoneczną pogodę i narzekanie na upał. Chociaż w sumie aktualna aura jest dobrą wymówką na zostanie w domu... z czego ja dzisiaj w pełni korzystam. Lenię się tak calutki dzień, zmieniając tylko obiekty zainteresowań- TV, komputer, książka i tak w kółko...
Wam za to przedstawiam małe zestaweienie z ostatniego tygodnia. Zdjęć jest trochę, ale jak w końcu wziełam się dziś za blogowanie to trzeba to skończyć. A więc poczytałam wszystkie posty, pokomentowałam i teraz zabieram się za własnego, który dzisiaj ledwo żyje.
Najpeirw pisałam wam długą notkę, ale przez przypadek skasowała się, kiedy byłam już na samym końcu i nie zostało z niej ani jedno słowo. Dlatego też mój redakcyjny plan uległ zmianie i przedstaiwam wam małą fotorelację. Myślę, że też jest to w jakiś sposób ciekawa sprawa i mam nadzieję że wam się spodoba. Mój dysk ledwo zipie, tak jest przeciążony zdjęciami, a jak coś posklejam i tu powstawiam to jakoś przeżyje ;)

Jak zauważyliście przedstawiłam wam dużo sklejek, bo są opne po prostu łatwiejszym i szybszym sposobem na pokzazanie wszystkiego.
 
Może zaciekawi kogoś obróbka. Tak więc 2 pierwsze zdjęcia są przerabiane przeze mnie w PhotoScapie, jednak ciekawszą rzeczą są 3 ostanie. Przerobiłam je w mega efekciarskim programie internetowym, w którym bawię się już od jakiegoś czasu. Efekty są naprawdę fajne, także jeśli ktoś ma ochotę na coś artystycznego to zapraszam na pixlr.com .
 
 
Tymczasem ja kończę i zabiorę się chyba za najnowsze Top Model w towarzystwie jakiegoś jedzonka. Czeka mnie jeszcze dzisiaj (?) kolejna modernizacja bloga, bo jak pewnie zauważyliście/łyście na nagłówku jest szumne hasło metamorfoza, więc trzeba będzie coś w tej sprawie zrobić. Teraz mam przynajmniej pomysł na tło i kolorystykę w czcionkach - powiem tylko że będzie bardziej wiosennie. Także żegnam się i
zapraszam na najświeższe nowości na photobloga. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)