środa, 16 lipca 2014

Wiosenno- letni stosik książkowy


Przez małe zawirowanie związane z moją nieobecnością na blogu zupełnie zapomniałam o wpisach książkowych. Czytanie wypełnia połowę mojego życia, nie dziwne więc, że moja książkowa kolekcja się rozrasta, a na półkę „przeczytane” trafia coraz więcej pozycji.


 
I stosik pochodzi z wyprawy do Empika po książkę... a że była promocja, to wróciłam z 6. 
Na zdjęciu brakuje rzeczonej Zbuntowanej Veronici Roth, aczkolwiek całą seria jest już u mnie :)

Skład :
"Między teraz a wiecznością" Marie Lucas - dokompletowana do zestawu, zapowiada się bardzo ciekawie
"Córka żywiołu" oraz "Cień żywiołu" Leigh Fallon - zaciekawiła mnie ta seria i z przyjemnością się z nią zapoznam
"Gwiazda anioła" Jennifer Murgia - okazyjnie dokompletowana, zapowiada się ciekawie
"Pamiętnik nastolatki 7" Beaty Andrzejczuk - ostatnia część serii, którą kolekcjonuję, jednak wcześniej nie było okazji na jej zakup

 
Łowczyni promocji to zdecydowanie ja! Kolejna wizyta w Empiku podczas promocji i zamiast 2 wracam z 6 nowymi nabytkami...

Skład:
"Anioł" L.A. Weatherly - pozycja, która chodzi za mną już od kilku dobrych lat, jednak nigdy nie miałam okazji jej nabyć. Więc gdy tylko zobaczyłam ją na półce wiedziałam, że musi być moja.
"Dziewczyny z Hex Hall: Diable szkło" Rachel Hawkins - 2 część przygód dziewczyn z tajemniczej akademii. Jestem ciekawa kontynuacji, choć nie mogę sobie przypomnieć skąd miałam pierwszą część...
"Ja, diablica", "Ja, anielica", "Ja, potępiona" Katarzyny Bereniki Miszczuk - chyba najsłynniejsza polska seria, o której słyszałam wiele dobrego. A że promocja na wszystko, to czemu nie zainwestować właśnie w polską literaturę?
"Elita" Kiera Cass - już 2 część wspaniałej trylogii, której jestem fanką

 
Ostatnią częścią stosu są 2 książki zakupione od znajomej po okazyjnej cenie 5 złotych

 Skład:
"Molly Moon" Niezwykła księga hipnozy" - zobaczymy co z tego wyjdzie, napewno będzie oryginalne

"Sekretny dziennik Adrian Mole lat 13 i 3/4" - marzyłam kiedyś, żeby to przeczytać, potem zapomniałam, a teraz znów mam okazję
 
"Nieziemska" oraz "Anielska" Cynthia Hand - 2 książki z serii która wciągnęła mnie na maksa, wypożyczone ze szkolnej biblioteki 

P.S. Zastanawiam się czy postów wakacyjnych (m. in. obiecanego w poprzedniej notce) nie robić co tydzień w jakiś konkretny dzień, ale nie mogę się zdecydować, czy w wakacje warto się ograniczać do konkretnych dat. Co wy na to?
P.S. 2 Dziś spędziłam wspaniały dzień z siostrą i wyszłam na miasto, czyli aklimatyzacja po wyjeździe zakończona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)