poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Z tygodnia #2

Bez zbędnych wstępów przedstawiam wam kolejną odsłonę cyklu "z tygodnia" (pierwsza część tutaj), z lekkim opóźnieniem, które staje się już tradycją ;)

Co nosiłam?
W tym tygodniu szukałam połączenie które nie będzie zbyt banalne i dostosowane do naszej pogody- przecież w 2 miesiące ciepła nie ma możliwości ubrania wszystkich lekkich ciuchów. dlatego postawiłam na połączenie, z którym w przyjaźni jestem od dawna- mix krótkiego i długiego rękawu.
 
B & w ponad wszystko!

  Co robiłam?
Jak już wiecie z poprzedniego posta wczoraj wzięłam się za przymiarki mojej wiosennej garderoby. Okazało się, że sporo rzeczy już na mnie nie pasuje, co mocno mnie zdziwiło, bo myślałam, że już nie rosnę. Jednak dzięki temu mam w końcu porządek w szafce, wszystko mi się mieści i nic nie wypada. Dodatkowo wiem teraz, czego mi brakuje i na jakie ubrania muszę zwrócić uwagę podczas kolejnych zakupów. Jeśli tego nie robicie polecam wam zacząć przymierzać ciuchy na dany sezon, dzięki temu wiecie co macie, a jakie braki musicie uzupełnić.

 
Co oglądałam?
Dzięki rekolekcjom i skróconym lekcją byłam w minionym tygodniu byłam o wiele wcześniej w domu (nie było też żadnych kółek). Kiedy miałam wolny czas włączałam serial i to właśnie przy nim się relaksowałam. Wybór padł na Pamiętnik Carrie, który bardzo mi się spodobał i obecnie jestem już w drugim sezonie. Przygody młodej nastolatki są naprawdę ciekawe a jej amerykańskie słodkie życie bardzo mnie relaksuje :). Kiedyś pewnie napiszę wam o tym więcej. Ja oglądam serial w internecie, bo nie widziałam go na żadnym kanale, ale jeśli znacie jeszcze jakieś możliwości, to koniecznie dajcie znać! :)

  Nowość tygodnia
Niestety cudo widoczne na zdjęciu dostałam już po 1 kwietnia i nie mam możliwości wkręcenia was tak, jakbym chciała. Nie jest to obiektyw, lecz kubek termiczny o takim kształcie. Mój nie ma co prawda pokrywki, ale kto patrzy na takie drobne wady. Jest przepiękny i wygląda jak prawdziwy. Wykonany jest z dużą starannością i idealnie odzwierciedla prawdziwy obiektyw, wszystkie szczegóły są idealnie odwzorowane. Cudo!


A wam jak minął ten tydzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)