poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Marcowy stosik książkowy

 
zobacz jakie książki trafiły na moje półki w marcu :>



 Marzec był zdecydowanie owocnym miesiącem jeśli chodzi o książki- sporo ciekawych pozycji trafiło do mnie wprost z wyprzedażowych półek, a  na dawno oczekiwane miałam okazję zapolować w Olsztynie. Nie udało mi się przeczytać całego stosika, ale sporo z nich tak i byłam bardzo zadowolona z wyboru :)

 
1. Imperium wampirów Clay i Suzan Griffith  [ recenzja ]
2. Czas Alicji Penelope Bush   (recenzja w przygotowaniu)
3. Gwiazda anioła Jennifer Murgia
4. Rywalki Kiera Cass  (recenzja z przygotowaniu)
5. Dziennik szczęściary Penelope Bush
6. Królewskie ogrody Anny Falandysz
7. Paulina w orbicie kotów Marta Fox
8. Pisklak Zuzanna Orlińska
9. Dziecko gwiazd Atlantyda Michalina Olszańska
 

Jedna z książek już została zrecenzowana na blogu, a resztą postaram się ocenić jak najszybciej. Od czwartku zaczynają mi się wielkanocne ferie, więc liczę na więcej swobody i czasu na bloga. Szykuje się trochę zmian, kilka już mogliście zauważyć i mam nadzieję, że przypadły wam do gustu :). Jest poniedziałek, więc ja wracam do nauki, a wam życzę miłego popołudnia.
P.s. Tym postem udało mi się zakończyć serię postów podsumowujących miesiąc, uf. Jestem z siebie dumna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)