poniedziałek, 30 lipca 2012

We won`t ever look back

                                                                                       Hej!
Jak tam dzisiaj humorki? U mnie dziwnie :/
  Kolejny wakacyjny dzień zaczął się o 10. Potem śniadanie, coś tam coś tam. Przyszła Pamela^^. Pogadałyśmy, wymieniłyśmy się wrażeniami- ona z gotyckiego koncertu, ja z koloni- i obejrzałyśmy "Zupełnie jak miłość". Postaram się jeszcze coś o nim napisać, bo jest warty wielu słów. W międzyczasie przyjechało moje nowe biurko- właśnie przy nim siedzę ;). Potem siostra poszła, a ja zostałam. No i próbowałam zrobić "stykówkę" dwóch zdjęć. Oczywiście mi to nie wyszło :/. A szukałam instrukcji wszędzie. Wie ktoś z was jak zrobić 2 zdjęcia na 1 (tzw. stykówka) w Adobe Photoshop Elements 9? Jeśli tak to proszę poratujcie mnie w komentarzu. Taa, na grafika to ja się nie nadaję kompletnie.
   Oczywiście część moich planów zepsuła pogoda- aktualnie jest nijako, zachmurzone niebo, a wczesniej padało. Eee :<. Myślałam że może wyciagnę dziś kogoś (najprawdopodobnie Pamelę, Asię lub Monikę) na space z aparatem. Ewentualnie z Pamelą na miasto. No ale nie wyszło. Za to jestem wstępnie umówiona na jutro na spacer z aparatem /sesję z Pam ^^.Jakoś koło 17, wcześniej mi by się pewnie nie chciało, a ona idzie na wolontariat.
  Wybaczcie że wczoraj nie napisałam. Zgrywałam zdjęcia, oglądałam i coś tam jeszcze robiłam i zwyczajnie zapomniałam. Później nie było czasu. Za to zdjęcia juz zgrane, więc trochę was pomęczę ^^.
   Notka taka nijaka, wybaczcie. Ale spać mi się zachciało, nia mam pomysłów. No cóż, byle do środy.
 Bajuu ;*



Dodaję jeszcze zdjęcia mojej ukochanej pamiątki z gór ♥. Jestem nią zachwycona, jest boska. Wybaczcie że takie nieogarnięte zdjęcia, ale robione podczas mojej radosnej fazy ;D. Kolorki takie jak na 1 zjdęciu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)