piątek, 27 lipca 2012

Pomysły na rozważania- help!

Pomysły na rozważania (oczywiście w formie pisemnej, jakimiś nawiedzonymi kazaniami nkogo straszyć nie będę) pilnie poszukiwane!! Pomóżcie!
 Jak sami zauważyliście już 100 lat nie było żadnych moich przemyśleń na jakiś temat. Muszę wyznać ze bardzo mi tego brakuję, dlatego planuję coś napisać. Niestety, ale kompletnie brakuje mi tematu!  Dlatego zwracam sie z prośbą do was, moich czytelników o podrzucenie jakiegoś tamatu. W końcu robię to z dwóch powodów- po 1 muszę gdzieś wypisać swoje myśli i opinie, a po 2 dzięki temu możecie poznać moje zdanie na wybrane tematy, i przede wszysktim mnie samą. Jako że przez najbliższy tydzień nie mam nic wielkeigo zaplanowane- zapewne standardowa nuda- to z chęcią pomęczę trochę mą klawiaturę i skrobnę tu parę słów. Podsumowują- propozycje tematów śmiało zostawiajcie w komentarzach- najlepiej pod tym postem. Z góry dziekuję i pozdrawaim wszystkich, Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)