piątek, 21 lutego 2014

Mix z tygodnia

Uwielbiam uwieczniać zarówno ciekawe jak i te 'zwykłe' chwile, które przeżywam. Zwykle nie mam pod ręką aparatu, a telefon najczęściej tak, więc to właśnie nim powstają takie miksy- może są słabej jakości, ale jednocześnie są prawdziwym udokumentowaniem kawałków mojego życia, za co bardzo je cenię. Sama bardzo lubię oglądać zdjęcia innych i w pewnym sensie podpatrywać ich życie od kuchni :). W dzisiejszym poście chciałabym przybliżyć wam trochę moją codzienną rzeczywistość właśnie za pomocą zdjęć.
 18 lutego
#tak #fajnie #skończyć #lekcje #o #21 #super #teraz #MasterChef #czas #się #zrelaksować #wkońcu

 
 19 lutego
 #pamiątka #po #wczoraj #seans #MasterChef #dzisiaj #powtórka #6z #matmy #w #sumie #sięniedziwię #skromność #spoko

20 lutego
 
#czas #na #naukę #rosyjski #słówka #dam #radę

 #nareszcie #focenie #missed #it #szczęśliwa #bo ciepło #bo piątek #bo geografia #bo weekend #bo poczułam wiosnę #po_prostu_pozytywnie

Słowo wstępu może troszeczkę przydługie ;). Jak widać mam swój własny prywatny instagram w telefonie i jakoś na razie takie mój mi wystarczy ;). Cały tydzień był bardzo ciężki jak dla mnie, masa nauki i to tak, że codziennie uczyłam się czegoś na następny dzień, wiedząc, że sporo zostało mi na później, ale musiałam jednak wiedzieć to wszystko na kolejny dzień -,-. Ale przetrwałam, w sumie funkcjonowałam jak robot i po prostu padałam o 22 tak, że nie miałam problemu ze snem przez cały tydzień co jest dość dziwne dla mnie, ale po prostu byłam wykończona i to codziennie!
Mam nadzieję że mieliście lżejszy weekend, a jeśli nie to pocieszcie się, że już weekend! Życzę wam więc miłego odpoczynku i dobrej nocy, D. ;)

A jako że mam wolny weekend to jutro porobię zdjęcia i pokażę wam perełki z second-handów,  które ostatnio zagościły w mojej szafie ;)

2 komentarze:

  1. Hej tak dzisiaj sb wyszukuje nowych bloów do poczytania i znalazłąm pare w tym ten twój po prostu super :)
    bede tutaj zalądać :D
    Przy okazji zapraszam do mnie http://itsjustlifebyyourself.blogspot.com/
    jest to historia oparta na faktach autentycznych jeśli blog i pomysł ci się spodoba to poleć go i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ; )
    zapraszam ---> http://acneass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)