sobota, 1 lutego 2014

S.O.S dla ust

Pielęgnacja to podstawowy warunek utrzymania w dobrym stanie wszystkiego- dotyczy to także naszego ciała. O skórę warto zadbać szczególnie zimą, gdy jest atakowana przez minusowe temperatury a potem nadmiernie przesuszana przez ogrzewanie kaloryferami. W tym roku moja skóra jest wyjątkowo wrażliwa na spadki temperatur, a ja staram się jej pomóc jak mogę. Czytając któryś z numerów "Olivi" natknęłam się na dwa bardzo fajne, łatwe i proste przepisy na wygładzający peeling i odżywczą maskę. Ponieważ dziś mam wolny wieczór, a w zasadzie cały dzień (zrobiłam sobie taką niedzielę, cały dzień nigdzie nie wychodzę i staram się zrelaksować) to postanowiłam dziś przetestować te dwa przepisy. Ich największą zaletą jest fakt, że produkty potrzebne do ich przygotowania z pewnością każdy z nas ma w domu (oliwa, masło orzechowe, cukier, śmietana, banan). Jak już je przetestuję na sobie to z pewnością dam wam znać ;)


 
Muszę się pochwalić, że dziś udało mi się w okiełznać MovieMaker`a i zrobiłam siostrze film z przygotowań do studniówki ;). Również porobiłam kilka zdjęć do posta i jeśli wszystko dobrze pójdzie, będę miała dla was niespodziankę :D 

1 komentarz:

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)