poniedziałek, 6 stycznia 2014

Sweater weather TAG

Witajcie! Wpadam dziś do was z TAGiem, który podpatrzyłam u Raspberry and red. Strasznie mi się  spodobał, chociaż sam zwrot "sweater weather" nie ma polskiego odpowiednika i to jest trochę smutne :(. Ale nie przedłużając - "klepię" każdego, kto ma ochotę, trochę wolnego czasu i nie przeszkadza mu to, że ten TAG jest bardziej nastawiony na jesień (zresztą pogoda jest bardzo jesienna, więc co za problem? ;)). A oto i moje odpowiedzi:
 1. Ulubiony zapach świeczki
To jest akurat temat, na który mogę gadać bez końca. Właśnie od tegorocznej jesieni zakochałam się w świeczkach, cała rodzina oczywiście była narażona o moje terkotanie o nich i zresztą do tej pory jest. Na święta dostałam dwie świeczki -wszystkie moje prezenty możecie zobaczyć tutaj- i aktualnie zapalam sobie waniliową i jak dla mnie to hit na takie zimne wieczory. Mam świra na jej punkcie :)


2. Kawa, herbata czy czekolada?
Nie piję kawy i wolę nie zaczynać, póki co sama dostarczam sobie energii i dodatkowa jest mi zupełnie zbędna ;). Moją odpowiedzią jest oczywiście herbata, którą w tym jesienno- zimowym okresie pochłaniam w hektolitrach i raczej nie mam dość. A jeśli chodzi o czekoladę to w tym sezonie (no bo rok to mało precyzyjne określenie) kompletnie nie mam na nią ochoty i nie piłam jej jeszcze ani razu.
3. Jakie jest twoje ulubione jesienne wspomnienie?
Ciężko mi odpowiedzieć. W sumie to nie wiem, ale chyba najbardziej lubię to porę roku (a dokładniej właśnie od tej jesieni zaczęłam ją doceniać) za wieczory. Kiedy jest już ciemno, w tygodniu, a ja siedzę sobie z herbatą i książką/ gazetą czy nawet zeszytem- jak dla mnie to najlepszy czas na odpoczynek jak i również na skupienie się na nauce, bo nie musimy nigdzie wychodzić, nic robić i i tak wieczory spędzamy w ciepłym domu. 

4. Jaka jest jesień w miejscu w którym żyjesz?
Najczęściej trochę kapryśna, lekko deszczowa i trochę ponura. Ale ja właśnie taką ją lubię :)
5. Ulubiony sweter?
Chyba nie potrafię wybrać ulubionego ;). W tym roku moja kolekcja swetrów pokaźnie się rozrosła, bo podbiły one totalnie moje serce! Ciepłe, w pięknych kolorach i do tego "robią" cały ten jesienno-zimowy klimat. Jak dla mnie są niezastąpione.   
 
<sweter jest pomarańczowy, ale w ogóle nie wychodzi na zdjęciach :<

6. Must have jeśli chodzi o lakiery do paznokci na jesień?
Jak dla mnie z jesienią kojarzą się barwy typu pomarańczowy i wszystkie odcienie brązu. Sama raczej nie maluję paznokci jesienią, bo zaczyna się szkoła i nie chce mi się robić tego na 2 dni weekendu :)
7. Rurki czy legginsy?
Kolejne ciężkie pytanie. Moje pierwsze legginsy mam właśnie od tego grudnia, dostałam je "do buta" i szaleję na ich punkcie- najwygodniejsze spodnie, jakie miałam w życiu, dodatkowo ja mam model ocieplany ;). Jednak na codzień i do szkoły wolę rurki bo mają coś, bez czego nie mogę się obyć- kieszenie.   

8. Książka na wieczorne czytanie?
Ogólnie jesień i zima, szczególnie wieczorami to dla mnie czas na czytanie książek. W sumie nie mam jednej jakiejś ulubionej ale mogę polecić "Magiczną trzynastkę" oraz kontynuację "Chłopak demolka" Ingrid Law i całą serię Harrego Pottera J. K. Rowling, bo chyba nie ma nic lepszego niż porządna saga na wieczory :)
9. Ulubiony serial na jesień?
Chyba dla każdej lub prawie każdej z nas jesień i zima to czas na seriale- szczególnie, kiedy na dworze zaczyna się robić ciemno, a my nie mamy ochoty nigdzie wyjść. Do tego jesienią ruszają nowe serie seriali (przynajmniej polskich), których jestem fanką- Prawo Agaty, Lekarze. Jeśli ktoś ma ochotę na coś bardziej w amerykańskim klimacie to polecam nowe kryminalne odkrycie- Arrow, który leci na AXN. Ja jestem pod wrażeniem i nie mogę się uwolnić :D 

A jakie są wasze odpowiedzi? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! ;) 
Ale mam dzisiaj wenę na pisanie, chyba przygotuję jeszcze kilka postów i nawet jeśli dziś nie wstawię, to może w tygodniu? M. in. w końcu pokażę wam moje prezenty, bo miałam przeinstalowany komputer i wszystko się przeciągnęło w czasie :/ 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)