sobota, 25 stycznia 2014

Mam ferie!

Nareszcie nadszedł ten długo wyczekiwany przeze mnie okres- moje województwo właśnie dziś zaczęło ferie! Cieszę się z tego niezmiernie i mam dosłownie tysiąc pomysłów na minut! ;). 
Przede wszystkim chcę ten czas przeznaczyć na nadrobienie bloga- mam dużo pomysłów i nawet sporo zdjęć, które kiedyś tam udało mi się cudem zrobić, ale nie miałam do tej pory czasu tego wszystkiego składać. W końcu ukażą się m. in. tak szeroko przeze mnie zapowiadane posty kosmetyczne, których nie mogę się doczekać i już rozpiera mnie energia. Najchętniej teraz bym się do tego zabrała, ale wiem, że będzie to zadanie mega pracochłonne,a mój organizm po środowej wycieczce (pobudka 6, powrót północ, położyłam się ok. o.30 i do szkoły pobudka o 7) domaga się odespania i to najlepiej jak najszybciej. Kontynuując zapowiedź powiem, że już niedługo ukaże się m. in. post o ulubieńcach kosmetycznych z 2013 i mam nadzieję, że was zaciekawi ;). Biorąc pod uwagę, że jest to raczej post informacyjny proszę, żebyście dali znać o czym chcecie poczytać najbardziej- jak wspomniałam będę teraz miała dużo wolnego czasu i postaram się zrealizować wasze pomysły. Ode mnie na pewno będą posty kosmetyczno- włosowe, bo już na to się uparłam i już nad tym pracuję, a może chcielibyście poczytać jeszcze o czymś? Dawno nie pokazywałam nowości, a jest ich całkiem sporo, dodatkowo mam pożyczony statyw, więc może jakieś new in? Koniecznie dajcie znać, a ja z wielką chęcią napiszę o tym, co was interesuję. 
Życzę wam miłego weekendu i dobrej nocy, bo już późno. Uciekam spać, dobranoc :*
 
nie wiem jak u was, ale u mnie od kilku dni leży śnieg i mimo okropnych mrozów jest naprawdę przepięknie, wszędzie leży biały puch i nareszcie czuć zimę! A może chcielibyście zobaczyć mój zimowy niezbędnik? ;)



2 komentarze:

  1. New in to dobry pomysł :) Ja mam ferie za tydzień :>

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich razie udanych ferii, odpoczywaj! :) Udanego nadrabiania blogowych zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)