niedziela, 6 maja 2012

Nowe hobby :)

Witajcie!
 Jakoś coraz rzadziej tu piszę. Muszę przyznać- mam po prostu ogromnego lenia ;p. Ale postaram się z nim walczyć :).
 Wczoraj nie pisałam z innego powodu. Po porstu po południu spotkałyśmy się z Moniką i posżłyśmy na czwórkę. Rzucałyśmy sobie do kosza, jadłyśmy lody i piłyśmy Tymbarki. Potem jeszcze została ona u mnie na noc i nie było kiedy pisać.
A wczoraj odkryłam sobie nowe hobby. Ale od początku. Na pewnym blogu o stardoll ogłoszony został konkurs na rozwiązanie sudoku. Widziałam go już wcześniej, jednak kompletnie nie chciało mi się za to zabrać, zresztą stwierdziłam, że to nie dla mnie. A jak była już u mnie Monia, to znowu byłam na stronie owego bloga i robłyśmy inny konkurs. No i jakoś mimochodem Monika przerysowała mi to, a ja zaczęłam kombinować na kartece. W życiu nie spodziewałam się, że to takie wciągające!. Oczywiście było by bardzo dziwnie, gdybym robiła to jak normalny człowiek o normalnej porze, więc rozwiązywałam je o 23 w nicy ;D. To było kapitalne. Ale mnie wciągnęło. Z jednej ze stron ściągnęłam sobie 5 sudoku i będę je rozwiązywała. Muszę też zapolować w jakimś kiosku na książeczkę typu krzyżówka, tylko z samymi "liczbowymi łamankami mózgowymi".
 A teraz zostąło mi jeszcze umyć głowę i zetrzeć pazurki (które wreszcie odrosły ;D), a jutro do szkoły.
A wy próbowaliście kiedyś rozwiazywać sudoku? Jak wam poszło? Podoba się wam ta łamanka mózgowa?;)
Pozdrawiam, Vaneska99

P.S. 1
Uważam, że jest to doskonałe "rozciągnięcie" mózgu i przygotowanie go na jutrzejsze szkolne trudy :)

P.S. 2
Napiszę dopiero w sobotę, bo 10 i 11 maja mam szkolną wycieczkę do Torunia. Życzcie mi udanej zabawy :d


Mrrr... lustrzanka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)