niedziela, 30 marca 2014

Mix of Febuary & informations

Wybaczcie, że kończy się marzec, a ja dopiero wstawiam zaległe zdjęcia z lutego. Byłam przez ten czas trochę zakręcona i miałam całą masę rzeczy do zrobienia, ale staram się już powrócić do blogowania- jak wam się podoba nowy wygląd? Jak dla mnie jest o wiele lepszy i przestronniejszy, mam teraz dobrą motywację żeby ten ładny wygląd zapełniać fajnymi postami ;). Planuję sporo nowości, do których muszę jeszcze dorobić zdjęcia oraz bardzo możliwe, że będę miała dla was niespodziankę- napisała do mnie pewna firma z propozycją współpracy! Już nie mogę się doczekać, czy coś z tego wyjdzie, to byłoby cudowne. Narazie nie będę zdradzała niczego więcej, ale jak tylko uda nam się dopiąć wszystko na ostatni guzik (mam nadzieję że się uda!!) to od razu was o tym poinformuję. Maila odczytałam dopiero dzisiaj, bo bardzo rzadko odwiedzam swoją skrzynkę, a moje zdziwienie było tym większe, że nie pisałam do żadnej firmy. Jestem taka podekscytowana, że chyba nie zasnę. Od jutra przez 3 dni w szkle mamy rekolekcje, więc bardzo chciałabym do was napisać jak najszybciej, jednak mamy też sporo sprawdzianów i nie wiem czy wystarczy mi czasu... Póki co życzę wam więc przyjemnego oglądania :)

 Zdecydowanie miałam co czytać... #chwila #odpoczynku #dobra #na #wszystko #gazety #moda
 Przepyszny koktajl i gazeta, czyli perfekcyjny duet! (mam zamiar jeszcze coś wam napisać o tych koktajlach i nie tylko!). # reading #koktajl #moda #gazeta #relax #wypoczynek #czasdlasiebie
 Nie mam pojęcia skąd moja mama wytrzasnęła te cudeńka, ale są tak urocze, że nie mam serca ich zjeść... #sławne #cukierki #pychota #lovely #cute
 Tak standardowo wygląda mój każdy posiłek... coś do jedzenia + co do czytania i jestem szczęśliwa. Pewnie dlatego to wszystko tak długo trwa ... #me #typpical #liveit #routine #tea #magazine #howlovely
Kolejna rzecz o której muszę wam napisać i kolejna, która okazuje się jedzeniem. No cóż, to chyba nie mówi o mnie aż tak dużo? :)  #yuumy #deser #prawiejakoryginał #podróbkiteżsąspoko #mniam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)