niedziela, 19 sierpnia 2012

Pytania ;) !!!

Hej ;*
No to mam dla was taką oto akcję. Polega ona na zadawaniu mi pytań ;). W ten sposób może troszkę lepiej mnie poznacie- a przynajmniej różne kwestie dot. mojej osoby i nie tylko ;).Pytania mogą być rdowolne- od zwykłych (ulubiony kolor?) po te bardziej wymagające (Kogo uważasz za swojego przyjaciela?)- wam zostawiam pole do popisu ;). Wszystkie pytania zadajecie do 23.59 a ja w środę opublikuję w poście pytania i odpowiedzi. Jeszcze jedną zaletą jest podpis- możecie napisać z jakiego bloga jesteście, a ja chętnie to umieszczę ;). Także mam nadzieje że to ciekawa propozycja. Pytania piszcie w komentarzach, odpowiem w notce!

Mała zmiana
Pytania możecie zadawać cały czas, a ja kiedy zbierze się conajmniej 5 zrobię notkę i je opublikuję. Tak będzie prościej :)

Także Ask me everything!*

zdj. z internetu

*nie odpowiadam na pytania o mój adres i nazwisko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)